bydalen again

Drog upp till bydalen igår för att jobba. Vi ska städa lite inne i köket och så. Men på kvällen vart de ett jävla liv, de kom typ 15 pers som skulle äta och dricka så jag och pappa började göra i ordning mat. Vi gjorde quesadillas och de vart jävligt gott såklart. Jag drack bydalsvatten (en kille gav förslaget att man borde ta betalt för de för att de är så jävla mycke godare än vanligt "kommunalt vatten") och alla andra drack öl, cider, vin och en jävla massa drinkar, allt som allt skulle jag säga att de var dricka för 5000 kr. Sick!

En rolig grej som hände igår var att Pappa tog fram en flaska sprit, typ konjak eller något var de. I alla fall så sa han till en kille som han pratade med: "De här är så jävla starkt, smeta lite med de här under ollonet, då jävlar....Klart som fan man vill suga kuk då!". hahahha fatta vad jag nästan garvade ihjäl mig. Jag pratade också med en kille, nämner inget namn, han hade en ring som jag tyckte var snygg och häftig så jag frågade vart han hade köpt den o så. Han sa "Hobbyvaruhuset i Östersund" säkert 15 gånger under 2 minuter. Han sluddrade lite när han sa de, och ni vet när man säger ett ord flera gånger så känns de som att de inte är ett ord, och man börjar ibland sluddra till de. Jag funderade på om han var skitfull eller om han hade sagt "hobbyvaruhuset" 500 gånger för jag hörde nästan inte vad han sa.

Jag har funderat på om jag ska tatuera mig när jag får löning, men jag vet inte än vad jag vill ha eller vart jag vill ha den. Jag dissar nickes förslag som han sa för typ ett halvår sen om att de skulle stå Big Nick på min vänstra skinka. Nog för att jag är in true love with him men de känns lite gay.
Jag ska iallafall ha en tatuering på armen där de står mitt namn på något häftigt sätt.

Nu ska jag kika på tv och dricka loka. pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom igen! Jag betalar hälften!

2008-08-18 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0