filmkväll

Ja förfan, nu är jag helt utvilad efter jobbveckorna, så roligt, för precis när jag jobbat klart nästan, så kommer de ett samtal från min käre far som ska sälja sin restaurang, "vill du hjälpa till att städa ur carlslunds krog?", men självklart gör jag de svara jag! De ska vara rent tills på fredag så de blir en pain in the ass onsdag, torsdag(fyller år för övrigt) och fredag. Men de är ju klart man hjälper till.

Jag var på staden idag och köpte nya skor, jävligt snygga tycker jag. Sen bjöd jag z på fika sen drog vi hem till honom och lirade Guitar Hero. Efter de så bestämde vi oss för att kika på film ikväll. Då har jag i alla fall lite att göra idag, för egentligen skulle jag träffa en viss person men hon skulle på bio.
jo juste jag har en ny msn/hotmail nu också, på min gamla msn så funkade inte mailen så jag gjorde en ny. [email protected] om någon vill veta.

Nu ska jag kika på south park innan Z kommer. heddå.

Kommentarer
Postat av: m

"en viss person" hahahah! :) vi ses nån annan gång gumman :p

2008-08-12 @ 21:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0