Kärlek?

Ja... Jag tror att jag är kär, eller jag vet inte...

Jag har kollat på hela serien av Eva & Adam, S01 och S02 och filmen: "Eva & Adam fyra födelsedagar och ett fiasko".
Efter att jag kollat på allt så kändes de typ som att mitt liv var slut, eller nånting, jag gick inte direkt på google och försökte googla fram om de fanns fler avsnitt med Eva & Adam, men de gjorde de inte, och nu har jag googlat fram mer om skådespelarna, jag googlade bland annat fram att Adam i filmerna har världens fulaste namn IRL... Carl Robert Holmer Kårell.  De var inte de ända jag googla fram, även massa bilder på hur Ellen Fjaestad (Eva) ser ut, och som sagt, jag tror att jag är kär, hon är så sjukt fin.

Jag har kollat runt på youtube, wikipedia och google men jag hittar inge mer info om Ellen, känns som att jag vill veta allt om henne. Synd bara att hon är 22 år och bor typ i Stockholm och att hon säkert har en pojkvän.

Kommentarer
Postat av: ayan

AHHA, lol johan LOL! xD

2008-07-14 @ 19:04:45
URL: http://negerayan.blogg.se/
Postat av: happy

stalker :P

2008-07-15 @ 13:32:36
Postat av: happy

stalker :P

2008-07-15 @ 13:33:10
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHAHA BRA JOHAN!

2008-08-18 @ 09:51:13
URL: http://emeliebjorm0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0