Storsjöbadet.

Idag var jag på badet med Maniac, t-påse, langiheaar, görda och Natta. Var där för andra gången sedan dom byggde om. Lika tråkigt som första gången jag var där.

Jag har tänkt lite idag, på ellen då... vet inte vad de är... men jag tänker på henne hela tiden?! de är fan något skumt med de här?

kan de vara för att jag fått för lite kärlek i mitt liv så jag har gått och blivit kär i en karaktär från en småbarnsserie?
i dont know, men skumt är de iaf.

Jag vet iaf idag... efter lite mer googlande och tips från vänner på msn... att Ellen Fjaestad är tillsammans med en snubbe som heter Daniel Gallo.

Nu ska jag ladda ner Kim Possible säsong 4 och lyssna på Ellen's röst (de värsta är att jag är så patetisk så att jag kommer att göra de).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0