varje dag så jobbar jag...

....med afasi är skitbra...


nu har jag jobbat 3 dagar, ska kanske jobba imorrn, får se om jag orkar eller vill.

De är iaf skönt som fan att slippa stan ett tag, iofs sitter jag lika mycket vid datorn här som jag gör hemma, men de är skönare soffa här tycker jag men jag tror att kuken brinner sönder för jag har datorn i knät och de blir så sjukt jävla varmt då :(
 
nu har jag bara S01-02 kvar av south park, sen har jag kollat på alla avsnitt :)

vill ni veta någon coolt? jag är vän med Adam aKa Carl-Robert Holmer-Kårell på facebok, de är han som spelade Adam i Eva & Adam (RIP den serien, my love)

Godnatt!


glömde säga: Äntligen 60 med min präst! 60-61 döden! 494 000 erfarenhetspoäng...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0